🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبریشان

(ثبت: 831) بهمن 28, 1394 

دلبریشان

پریشانم ، پریشانم ، پریشان

سرم سودا ندارد ، غیر ایشان

پیامی  یا سلامی یا کلامی

چه می شد می فرستادی یکی شان

فقط با ما سر یاری ندارد؟؟

و یا این گونه شد ، نام آوریشان

مدارا می کنم با سوز و سازم

چو هستم گرد ایشان ، از حشیشان

چرایی برنمی دارد ، بنوعی

مسلّم بوده بر ما ، سروریشان

چنان خمّ میی ، دائم بجوشم

ندیدم ذرّه ای ، دل واپسیشان

به خون ، غسلم دهد ، در حال مستی

خوشم باشد! فدای ، دلبریشان

تمنایی ندارم ، بر مزارم

به غیر از یک نگاه ، سرسریشان

به حسرت ، زندگی کردم ، مبادا

بماند بر دلم ، این آخریشان

برآید از مزارم ، بانگ هیهات

نبردم بهره ای ، از نازکیشان

شکایت کردنت ، شیدا ندارد

اثر در نحوه ی ، رفتار ایشان

     04 / 10 / 92

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 13 
  1. سوگند صفا

    بهمن 29, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام محضر  استاد عالیقدر……

    چقدر زیباست….

    مرحباااا

    امروز اشعار بی نظیری در سایت خوانده ام و نمونه اش شعر شماست….

    زنده باشین

    یاحق

    • محمد علی شریفی

      بهمن 29, 1394

      درود سرکار خانم صفا

      نو آموزی بیش نیستم 

      محبت دارید

      درپناه دادار مهربان

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 29, 1394

    سلام و عرض ارادت

    چقدر زیبا و دلنشین بود

    واقعا لذت بردم

    در پناه حق

  3. جابر ترمک

    بهمن 29, 1394

    برآید از مزارم ، بانگ هیهات

    نبردم بهره ای ، از نازکیشان

    شکایت کردنت ، شیدا ندارد

    اثر در نحوه ی ، رفتار ایشان

  4. محمد علی شریفی

    بهمن 29, 1394

    درود استاد

    پاینده باشید

  5. استادبرقرار باشین زیباست…

  6. مينا امينی

    بهمن 29, 1394

    مرحباا

    مانا باشید و موفق

  7. محمد علی شریفی

    بهمن 29, 1394

    درود بانو 

    لطف دارید

    سپاسگزارم

  8. نگار حسن زاده

    بهمن 30, 1394

    سلام و عرض احترام

    بسیار عالی

    درود برشما

  9. محمد علی شریفی

    بهمن 30, 1394

    درود وسپاس

    از حضور سبزتان

    درپناه مهربان بی همتا

  10. علی اصغر اقتداری

    بهمن 30, 1394

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا