🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبر

(ثبت: 215686) مهر 12, 1398 
دلبر

دلبر جان ،
راستش را بخواهی
نه من آنم که تو
فکرش را می کنی …
نه تو آنی
که من فکرش را،
می کنم
زیبایی این عشق
به همین
فاصله هایش هست
که بهترین ها را،
برای هم
#تصور
کنیم .
.
.
#سهند_حمزه_زاده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 12, 1398

    💐👏👏👏👏🌺
    شادکام باشید

  2. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 12, 1398

    سلام
    جدا ها شاعرعزیز
    نه تنهامن فکر می کنم
    نصف عالم وآدم بااین شعرشما دست دوستی دادند
    برقراربمانید وشاعر
    عالی🍃در پناه خدا

  3. دلبر جان!
    راستش را بخواهی
    نه من آنم که تو
    فکرش را می کنی و
    نه تو آنی
    که من، فکرش را،
    زیبایی این عشق
    به همین
    فاصله هاست
    که بهترین ها را،
    برای هم
    تصور کنیم…

    … سلام گرامی هیجان انگیز است و شوق آور…
    با اینحال
    وقتی معنی رساست و روشن، دیگر نیازی به فعل همجنس نیست. و خیالی هم نیست که بگویند ایراد دستوری دارد

  4. جواد مهدی پور

    مهر 12, 1398

    درود بر شما جناب حمزه زاده ی عزیز

    زیباست

    بهره بردم

    زنده باشید

    💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا