🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبند

(ثبت: 210194) خرداد 3, 1398 

در تپش های سخت
دل
بند خویش را
به دخیل تو می بست
به نگاهت
که آوند امید بود
در بی تاب رویای دور
چون کودکی
در بی بند افسانه
تاب می خورد

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 3, 1398

    درود بر استاد گرانقدرم جناب رشنو عزیز

    بهره بردم

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر
    💐💐💐💐💐💐

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 3, 1398

    درودتان🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا