🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی…

(ثبت: 215885) مهر 15, 1398 
دلتنگی…

«به نام خدا»

برای من قدحی مِی به رنگِ لاله بریز…
شرابِ نابِ شفا بخشِ چند ساله بریز…
از این خزانِ پر از غم دلم گرفته بیا…
کنارِ من بِنِشین تا سحر پیاله بریز.

«مهران اسدپور»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):