🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی …

(ثبت: 4694) شهریور 5, 1396 

             

                       « به نام خدا »

         دلم گاهی برای ؛ « بادِه » تنگ است

           برایِ ؛ « مَردُمِ آزاده » تنگ است

          برای ؛ آن غزلخوانی که سَرمَست

      غزل، در کوچه ها سَر داده ، تنگ است

        

         برای ؛ « زَنگ و ضَرب و زورخانه »

        برای ؛ « مُرشِد و کبّادِه » تنگ است

       برای ؛ « سنگ و میل و چَرخ در گود »

         برای ؛ « پَهلوانِ ساده »  تنگ است

            برای ؛ آن که تنها ، در دلِ شب

    گُذارَش سویِ « حق » افتاده ، تنگ است

            برای ؛ عاشقانِ ، « پاک دامن »

       برایِ ؛ « دلبر و دلداده » ، تنگ است

        برای ؛ « آن سفر ، آن شوقِ دیدار »

        برایِ ؛ پیچ و تابِ جاده ، تنگ است

            برایِ ؛ « مادر و چادر نمازش »

      برای ؛ « عطرِ آن سجّاده » ، تنگ است

        کجا رفتند با هم ؛ « دلخوشی ها » ؟ 

   که اینجا ، این دلِ « واداده » تنگ است ؟؟؟

                    « مهران اسدپور »

نظرها
  1. درود برشما

  2. محمدرضا جعفری

    شهریور 5, 1396

    درود /……….

  3. طارق خراسانی

    شهریور 6, 1396

    سلام و درود بر مهران عزیزم

    آثار شما واقعا خواندنی ست

    قلم آسمانی تان  همیشه دُر افشان باد

    در پناه خدا شاد زی

    • مهران اسدپور

      شهریور 6, 1396

      درودها جناب خراسانی ارجمند …

      سپاس از اینکه باز هم قدم رنجه فرموده و به مهر خواندید ….

      همیشه قدردان بنده نوازی و الطاف حضرتعالی هستم.

      موفق و منصور باشید…

  4. جواد مهدی پور

    شهریور 6, 1396

    سلام و عرض ارادت محضرتان جناب اسدپور گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم و بهره بردم

    زنده باشید به مهر

    • مهران اسدپور

      شهریور 8, 1396

      درودها جناب دکتر مهدی پور گرانمهر ؛

      حضور همیشه سبز و بنده نوازی مداوم حضرتعالی را سپاس میگویم …

      موفق و منصور باشید …