🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم بهار مى خواهد

(ثبت: 242149) مهر 19, 1400 

 

دوباره دلم بهار مى خواهد

براى تولد فقط طناب مى خواهد

سرم پراز انتقامهاى نافرجام

براى پيدا شدن حصار مى خواهد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    مهر 19, 1400

    سلام

    احسنت

    عالی بود

    👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا