🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم تنگه

(ثبت: 264612) مهر 24, 1402 
دلم تنگه

 

غمم دریا ، دلم تنهاست، وجودم بسته در زنجیر دلتنگی
دوباره یادت افتادم توی این حال دلتنگی
من و دریا ، من ساحل ، من و فکر تو که دوری
کجایی کجایی تو شدم تنهاترین تنها کجایی
دلم تنگه صداته آخ کاش می شد اسم مو تو صدا کنی
دلم تنگه چشاته دلم تنگه نگاته
کاش که می شد دوباره تو نگام کنی
دل تنگ دستاتم دل تنگ آغوشت آه تو که نیستی کجایی
دارم می میرم از دلتنگی و دوری مهربونم تو کجایی
من و آتیش من و موزیک نشستم باز لب دریا
دارن اسم تورو می گن تموم تک تک موجا
دارم اسم تورو می گم دوباره با خودم تنهام
داره دیوونم می کنه آخ صدای ناله ی دریا
دریا دریا چه طوفانی شده نیستی کنارم
فریاد فریاد میزنم اسم تو شاید دلم بگیره آروم
وقتی به تو فکر می کنم بارونی ابر چشام
امشب چه آسمون شده پرستاره
ولی باز بارون گرفته

کامی راد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 24, 1402

    درود بر شما🌿

    • کامی راد

      مهر 25, 1402

      سپاس گزارم از محبت شما
      🙏🙏🙏

  2. فاضله هاشمی

    مهر 24, 1402

    درود ترانه انسجام لازم را ندارد

    • کامی راد

      مهر 25, 1402

      درود بر شما سرکار خانم
      سپاس گزارم برای نظر محترمتان
      تلاش بیشتر نیاز هست
      تا پخته شود خامی
      پیروز و سربلند باشید
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا