🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلواپس

(ثبت: 4527) مرداد 6, 1396 

 

این جمعه گذشت وهمچنان دلواپس

مشتاق تو ،خیل عاشقان ،دلواپس

دیدیم نیامدی سر وعده وُ باز

گشتیم دوباره ما همان دلواپس

 *

هر شیعه عاشق شما دلواپس

مانده ست دودست بردعا دلواپس

دلتنگ تو تا جمعه دیگر،باشد

هنگام غروب جمعه ها دلواپس

*

هرمنتظر است این زمان دلواپس

هم ماه، زمین، هم آسمان دلواپس

ازبس که پراست عالم از فتنه وشر

هستند همه جهانیان دلواپس
 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):