🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل بستيم

(ثبت: 241991) مهر 12, 1400 

 

پيچ هست و غروب در گذرهاى عتيق

موج هست و تمام هول و رنجهاى غريق

ما گمشدگان به ظاهرى دل بستيم

شعر هست و گشايش ز گره هاى عميق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 12, 1400

    درود بر شما🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا