🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل تنها

(ثبت: 266277) آذر 24, 1402 

⚘⚘⚘

چه روزگار عجیبی ست لحظه هایی که
تمام حجم تو غم می شود دلت تنهاست

کسی به کلبه ی قلبت نمی زند سر چون
بساط شادی او جای دیگری برپاست

سوار اسب غزل می شوم در این غربت
تمام فکر من اینک به نرگس شهلاست

مهار واژه به دستم به فکر رد شدن از
تمام آنچه خیالات من در  این شب هاست

به عمق خاطره ها می برد سمند دلم
مرا که در غم عشقت همیشه بی پرواست

منم که مثل همیشه دچار شک شده ام
تویی که باز ز چشمت خیانتی پیداست

#ص_پناهنده

♥️⚜♥️⚜♥️

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 24, 1402

    سلام گرامی شاعر پاک

    خیرمقدم 🌹

    کسی به کلبه ی قلبت نمی زند سر چون
    بساط شادی او جای دیگری برپاست

    سوار اسب غزل می شوم در این غربت
    تمام فکر من اینک به نرگس شهلاست

    شاعر بسیار توانایی هستید
    شما را به جد باید دنبال کرد چون خواندن اشعار زیبا و محکم تان به خواننده برای ارتقاء شعرش کمک موثری خواهد کرد .

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  2. درودا
    .🙏 و دست مریزادا👏👏👏👏 حضورتان را در سایت وزینِ ادبیِ 《شعر پاک》گرامی میدارم. و امیدوارم حضوری پایدار داشته باشید👌🌷🌷🌷🌷🌷

    • صدیقه پناهنده

      آذر 29, 1402

      درود استاد .مایه ی مباهات من است .سپاسگزار مهرتان هستم .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا