🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل دیوانه ..

(ثبت: 2330) شهریور 7, 1395 

بسمه تعالی

کاشکی با من دیوانه ، تــــــو صادق بودی

کاش می شد که تو آن مونس سابق بودی

 

هیچ کس مثل تـو بیچاره دلم را نشکست

به دروغ ، از همه اشخاص  تـو لایق بودی

 

به سراپای وجود تـــــو قسم می خوردم

تو هم ای کاش که مانند من عاشق بودی

گفته ای  بگذرم از خیر رفاقت با تو

من ندانستم از اول  تـو منافق بودی

 

جز تو با هرچه غزال ست  مخالف بودم

کاش اندازه ی من هم  تـو موافق بودی

طبق پیمان رفاقت که خود امضاء کردی

کاش همواره بر آن عهـــد مطابق بودی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):