🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل قُرص به اتّکا ، که دور از شکّی

(ثبت: 216952) آذر 10, 1398 
دل قُرص به اتّکا ، که دور از شکّی

این کار دلی نه یک که صد بار تو را
امداد ، طلب کند تو را ، یار ، دلا

بیچاره دلی نه عبرت از خواسته اش
هر بار توکّلی ، خودی را به خدا

امید به آرزو که دوری از کاش
در خانه مقیم گشته با او تنها

دل قُرص به اتّکا ، که دور از شکّی
فارغ ز تو من خودی که از شک جدا

مکمن ، دلِ آرامِ خودی را رؤیت
طوفان زده ای چو نوح گشتم که رها

یادی کنی از یوسفِ تنهایی خویش
هر لحظه ، به یادِ أب کند گریه نما

خاموش به اشک ِ چشم آشوب دلی
هر چند حسادتی ، ولی ، رفع بلا

ولی اله بایبوردی

04 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 10, 1398

    آموزه های موجود در آثار شما قابل احترام و تحسین است .
    برقرار باشید و درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      سپاس از دیدگاه ارزنده تان

      پایدار باشید

      🍃🍃💐🍃🍃

  2. سلام به محضر استاد
    بسیار عالی و سروده ای کمنظیر
    .
    .

    یادی کنی از یوسفِ تنهایی خویش
    هر لحظه ، به یادِ أب کند گریه نما

    .
    درود به اندیشه تابناک شما
    با عرض معذرت
    چند روزی اینرنت نداشتیم
    تاخدمت برسیم

    پاینده باشی
    یا علی ع

    🌺🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رضائی عزیز

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌸🌸

  3. درود استاد بابیوردی.
    لذت بردم

    • سلام

      استاد زمانیان عزیز

      ممنون از نگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌸🌸🍃💐🍃🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا