🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل ناقابلی دارم خدایا

(ثبت: 2440) شهریور 22, 1395 

به مناسبت عید قربان (شهریور95)

 

به قربان گاه آوردم دلم را                                                          

دل این دیوانه ی لایعقلم را                                                         

سرشته ازازل باعشق گویی                                                       

خدای مهربان آب و گلم را                                                                               

           ***                         

 مرا قربانی ای جزدل نباشد

 دلی کز عاشقی غافل نباشد

 شده سرشار ازمهررخ دوست

 که جزاین ازدلم حاصل نباشد

           *** 

دلی دارم دلی ناقابل تست

اگرچه گاه گاهی غافل تست

مرانش ازدرت که چشم این دل  

به دستان کریم و عادل تست

***

دل ناقابلی دارم خدایا

به قربانت دلی دارم خدایا

به طوفان بلا دربحردنیا

امید ساحلی دارم خدایا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مجید مصطفوی (ماجد)

    شهریور 23, 1395

    سلام و عرض ادب بزرگوار

    درود بر شما

    مانا باشید و نویسا

    • سلام جناب مصطفوی بزرگوار
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سرافرازباشید

  2. علی اصغر اقتداری

    شهریور 23, 1395

  3. شهریور 24, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا