🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل و سنگ

(ثبت: 231726) شهریور 29, 1399 

– دل و سنگ:

به من می گویند:
–دلِ تو از
–سنگ ست!

من اما،،،
از سنگ می پرسم؛
–پس دلِ من؛
چرا شکست؟!

#لیلا_طیبی (رها)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 29, 1399

    💐💐💐🌹🌹🌹🌹

  2. اهورا (درویش) دولتی

    شهریور 30, 1399

    شیشه از سنگ است ومیشکند
    دلت سنگ است
    وهمیشه با خودش درجنگ

  3. امیر جلالی

    شهریور 30, 1399

    سوالی است با هزار جواب…
    درود بر شما

  4. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1399

    از ماست که بر ماست

    درود بر شما

    زنده باشید به مهر بانو طیبی گرامی

    💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا