🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیایی که مهمانم

(ثبت: 5886) اردیبهشت 3, 1397 
دنیایی که مهمانم

شراب ناب نوشیدم؛ که شاید لحظه ای گردی فراموشم

شدم داغ و بسوخت جانم؛ ولی افسوس نشد نوشم

تو در می نمایانی

تو در خوابم پریشانی

تودر دل خانه ای داری

مثال ابر گریانی

مخور غم ای دل و جانم

دو روزه دنیایی که مهمانم

(گلگز)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):