🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای من

(ثبت: 269289) اردیبهشت 4, 1403 

 

ای که در معصیت عشق تمنای منی
تو فریبنده ترین خوابی و رویای منی
میکِشَد جذر و مد ماه رخت، چشم مرا
پسر نوح شدم، باعث غوغای منی
میبُرم دستم و مسحور تماشای توام
غرق در شعر تو گشتم، که تو زیبای منی
چه صبورم به تمنای تو و میگویند…
که چو عیّوبم و یوسف تر از اینهای منی
در میان تپش و شرم تو جوشیدم من
تو در این واقعه همرنگ زلیخای منی
من غریبانه به یاد تو نشستم همه حال
من به کنعانم و اما تو مسیحای منی
میرسم باز به تو یا ز غمت میمیرم
که چو مجنونم و در قافیه لیلای منی
مست عشق توام و در غم‌تو تشنه لبم
و در این واقعه ی سخت ؛ تو سقای منی
رسم دنیا دلفریب است، جهان میداند
که تو ای خاطره ، زیبای فریبای منی
مردم از جور و جفای تو به من نیش زدند
مردمان را چه بگویم که تو دنیای منی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 4, 1403

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 12, 1403

      سلام،
      زیبایی در نگاه شماست🙌💐

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 4, 1403

    درود بر شما دوست بزرگوار
    سروده ی زیباییست
    شاد و سلامت باشید💐💐💐

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 12, 1403

      سلام بر شما،
      دیده ی زیبا بین شما این کلام را به مهر نشسته است🫡💐

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1403

    سلام‌ و درود

    خیر مقدم

    زیباست
    در پناه خدا 🌹

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 12, 1403

      سلام بر شما،

      تشکر بابت خیر مقدم🙏🏻
      زیبا میبینید.
      خداوند پناه همه ی ما باشد🙏🏻
      آمین🙏🏻🥰

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا