🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا چه بی ارج است

(ثبت: 269846) خرداد 2, 1403 
دنیا چه بی ارج است

قناعت کرده با نانی چه می گویی که پر خرج است؟
سخن کم‌ گویم ‌از آنرو‌ که بسیارش دگر هرج است
به دیده ، دیده ام دنیا چه بیهوده ، چه بی ارج است

«شکوهِ تاجِ سلطانی که بیمِ جان در او دَرج است
کلاهی دلکش است اما به تَرکِ سر نمی‌ارزد»

یکم‌ خرداد ۱۴۰۳

مخمس با تضمین بیتی از حضرت حافظ
 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    خرداد 3, 1403

    درود استاد
    زنده باشید به مهر
    🌷🌷

    • طارق خراسانی

      خرداد 3, 1403

      سلام و درود

      سپاس از حضور بهاری تان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا