🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیــــــایِ فرزانــــه

(ثبت: 251568) مهر 7, 1401 

 

سلام ای نـــازنین دلــــدارِ دیـــروزیِ نــامردم
سلام ای مــونسِ شبهـــای تاریــکِ پُـــر دردم
تـــو را از بین صد ها گــل برای خود جـدا کردم

بگــو آیـــا هنوزم یادی از مــا میکنی…. یا نه؟؟

کجـــایی تا ببینی زنــدگــی بـی تـو فقـط درده
هـــوای روزهــای بی تو بودن، ســاکت و سرده
و من بی تو شدم یک جسمِ بی جانی که یخ کرده

مرا روزی رهــا از سـوز و سرمـــا میکنی….یا نه؟؟

همش حــس میکنم هستی، و دارم خواب میبینم
تــو را هـمــراه خود در یک شـبِ مهتـاب میبینم
کـــه میخنــدی و مــن بازم تـو را جذاب میبینم

کسـی را در دلت مانند من جـــا میکنی…. یا نه؟؟

چــرا رفتی و از من ســـاده دل کنـدی، نمی دانم؟؟
دگـــر هــرگـز برای هیچکس شـعری نمی خوانم
چـــرا بــــاور نکردی بعـد تــــو زنده نمی مانم

کسی کــه جــان ندارد هم، مداوا میکنی…..یا نه؟؟

تــــو رفتی و منــم از خـــاطره هایت سفر کردم
دلِ بیچــــاره را از حـــال و روزش باخبـــر کردم
و تـــا همیشه از عـــاشــق شدن دیگر حذر کردم

کســی مانند من، دیــــوانه پیدا میکنی….. یا نه؟؟

………………….
Ali… Senator… D… R

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 7, 1401

    درود جناب خوشروی گرانقدر.
    ترانه ی اثرگذار و زیبایی ست
    🌷🌷🌷

    • علیرضا خوشرو

      آبان 9, 1401

      سلام

      زنده باشید بانو نوری گرانقدر

      ممنون از حضور شما

      🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آبان 9, 1401

    سلام و احترام محضرتان جناب خوشرو گرامی

    زیبا ست

    بهره مند شدم از اثر خوبتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌺

    • علیرضا خوشرو

      آبان 9, 1401

      سلام

      زنده باشید جناب مهدی پور

      ممنون از حضور با ارزش شما

      🌹🌹🌹🌹🌹

  3. دنیا

    آذر 3, 1401

    بسیار عالی و زیبا ممنونم

    • علیرضا خوشرو

      دی 11, 1401

      سلام..

      ممنون از حضورت

      🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
      🌹🌹🌹

  4. محرم زبرجدی

    مهر 15, 1402

    جناب خوش روی عزیز شعر فرزانه ات را بسیار دوست داشتم امیدوارم سربلند وتوانا تر به شعر های دلنشینت ادامه دهید سپاس

  5. محرم زبرجدی

    مهر 15, 1402

    عالی هستی علی آقا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا