🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تفاوت بودنت

(ثبت: 265016) آبان 4, 1402 

 

دوریـت از یکــ طرف هر لحظه آبــم می کند
رنگِــ رخسارم جــــدا، دارد خـرابـم می کند

روزگـار سخت همراهِ تو آســان مـی گذشت
بی تو امّـــا زندگــی حتمــاْ جوابـم می کند

قولِ دیــدارِ تو را صـد مرتـبه دل داده است
فکـرِ تـو هرشب میـانِ غصّـه خوابم می کند

چهــره ام با اینکه میخندد ولـــی از دوریت
چشـمِ من صد گریه در پشتِ نقابـم می کند

در خیـــالم آنقدر که غــــرقِ افکـارت شدم
هرکــه می بیند مـرا مجنون خطابـم می کند

الکــــل از گیـراییِ چشمــانِ تــو آمد پدید
چشــمِ گیرایت مــرا سیر از شرابــم می کند

حال و روزم را که دیدی، رد شدی از من رفیق
بی تفـاوت بودنت، ایــن بد عذابــم می کند

 

Ali Senator.. D.. R

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. Donya

    آذر 5, 1402

    مثل همیشه عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا