🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقطــه ی پــایــان

(ثبت: 252635) آبان 10, 1401 

 

ســـلام ای عشـــقِ ممنوعه، عـزیزِ در دلم پنهــان
ســـلام ای گـــوهـــرِ گیلانـیِ جا مانده در تهـران

به تــو فکر کردن حتی بی وضـو در باورم کفر است
قسم خوردی که میمانی، قسم خوردی به این قـرآن

تمامِ عمــر سعــی کردم که یاری باوفـــــــا باشم
یه یــــار باوفـــــــا که لااقل اسمش شود انسـان

ببین ار دور حـــــــــالم را، چقدر زار و پریشانـــم
بدونِ تــــــو شده دنیـــا برایم حکمِ یکــــ زندان

برایت بهتریــــن هـــا آرزو دارم گـــــــل نـــازم
الهـــــی بختِ تــو دور باشد از چشــمِ بدِ شیطان

من از اینکه تــو خوشبخـــتی به خود هر روز میبالم
ولـــــــی یادش بخــــیر دیــدار اوّل زیر آن باران

دعا کردم که تـــو خوش باشی حتـی بی حضورِ من
ولــــی یـادش که می افتم دو چشمم میشود گریان

به چشـم من تــــو یک گـــوهر به زیباییِ الماسـی
کـه عمـرِ من بدونِ تـو رسیده نقطــه ی پــــایــان

…………………..
Ali… SENATOR… D… R

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. دنیا

    آذر 3, 1401

    👌👌👌👌😍😍😍

    • علیرضا خوشرو

      دی 11, 1401

      سلام

      ممنون بابت حضورت

      🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا