🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علیرضا خوشرو

 

من ماندم و دردای بعد از تو

چهارپاره

خوانش: 43

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

دوریـت از یکــ طرف هر لحظه آبــم می کند

غزل

خوانش: 150

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

ســـلام ای عشـــقِ ممنوعه، عـزیزِ در دلم پنهــان

غزل

خوانش: 169

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

سلام ای نـــازنین دلــــدارِ دیـــروزیِ نــامردم

چهارپاره

خوانش: 139

سپاس: 1

تعداد نظر: 8

 

چون زلـف تو در بادم، در اوج پریشـــانی

غزل

خوانش: 231

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

 

تا ابد در سیــنه می مانی و یـــار من تویی

غزل

خوانش: 188

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

دیــرگاهیست که درحسرت چشمان توییم

غزل

خوانش: 188

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

(یـارب تـــو بگو دلبر فرزانـــه ی من کو)؟

آن روشنیِ خانـــه و کاشانــــه ی من کو؟

غزل

خوانش: 173

سپاس: 1

 

با تـــو خوشــم دلــــبر فرزانه ام

غزل

خوانش: 846

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

 

ببین بانـو چه کردی با دلــی که گشته ناچـارت

سایر

خوانش: 163

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

حـــالا که در محاصره هستم تمــام کن

سایر

خوانش: 241

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

چند خط شعر بگویم که دگــر باخته‌ام

مثنوی

خوانش: 206

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

تـــو آمدی اسفند بود و مـــــاه پیوند

غزل

خوانش: 175

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

بعد تو ارگ دل از زلزله ات ویــــران شد

غزل

خوانش: 176

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

بعد تو حــــالتی از پوچی و افسردگی ام

مثنوی

خوانش: 185

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

حـــــــالِ من حالِ پریشانیست بانو جان

غزل

خوانش: 221

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 2

 

مثل یک شاخه گل سرخ تو زیبا هَـستی

غزل

خوانش: 202

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

دلبــرم لب وا کنی جان را فدایـت می کنم

غزل

خوانش: 1426

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

اِی بـاعثِ بودنها، سـَـــرلوحه ی زیبایــی

خوانش: 301

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

دلم داره پر می زنه، واســــــــــه دوباره دیدنت

ترانه

خوانش: 162

سپاس: 2

تعداد نظر: 2