🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دهه ی کرامت

(ثبت: 2168) مرداد 18, 1395 

آمد دهه  ی کرامت و مسرورم

در نوکری آل عبا مشهورم

میلاد رضا و حضرت معصومه ست

آماده نموده ام دف و تنبورم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):