🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوان خواهم رفت

(ثبت: 242093) مهر 16, 1400 

 

زين پس در كلبه ها دوان خواهم رفت

آسيمه بسر چه پرتوان خواهم رفت

آنجا كه يتيم غرق در غم باشد

چون آب سرآسيمه روان خواهم رفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا