🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی

(ثبت: 219287) دی 1, 1398 

 

1

جنگلی را ما دلا ناجی شدیم
بر تبر دستان چرا راضی شدیم

با بیان ایما اشارت جنگلی
بین هر یک اشجری قاضی شدیم

2

برگ سبزم ریشه دارم در زمین
ماحصل این ریشه ای ای نازنین

زیستی باشد که در دستان ما
اجتماعی منفرد ، آفت کمین

3

آرزو سرمایه ای باشد دلا
دست خالی فکرهایی برملا

گر چه رؤیایی به شیرینی چو خواب
هر زمانی می پرستم خواب را

ولی اله بایبوردی

12 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. درود ها
    بسیار زیبا و سروده اید
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

  2. امیر جلالی

    دی 1, 1398

    دغدغه های شما برای مسائل گوناگون اجتماعی و انسانی ، بی نهایت قابل احترام و ستودنی است.
    در محضرتان می آموزم و هم لذت از خواندن می برم…
    درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی گرانمهر

      سپاس از همراهی تان با نکته نظرات زیبا …

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه یگانه خدایی واحد

      🍃🍃💐🌿💐🌿🍃🍃

  3. دست مریزاد دوست عزیز بسیار زیبا
    و دلنشین

  4. سلام و درود

    شعر زیبا
    تصویر زیبا
    روزگارتان زیبا باد

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد خراسانی ارجمند

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      شادکام باشید

      تک بیتی تقدیمی : 🍃

      کی می شود ؟ نگاهِ دلم را کنی نظر
      ای دوست جلوه کن که تویی منظرِ هنر

      ولی اله بایبوردی

      🌺🌺🌷🌺🌺🍃❤️🍃

  5. 🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما آريالای بایبوردی عزیز
    زیبا نگاشتید
    قلمتان جاری و برقرار
    🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد رشیدی راد

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا