🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی های پینه بسته

(ثبت: 2863) آذر 5, 1395 

برایم عشق را معنا نکردی

به دست یخ زده ام ها نکردی

برایت مثل رودی می سرودم

بغل دریا به رویم وا نکردی

×××××××××××××××

بیا دریاب حال خسته ام را

بخوان غمنامه ی پیوسته ام را

نوازش کن به هرم دست هایت

دوبیتی های پینه بسته ام را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):