🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی ۲

(ثبت: 208746) فروردین 7, 1398 

بۆچی ناپرسی له تاسه م؟
له ئاهی نیوه شه وانم
له ژانی دوری له ژوانت
له فرمێسکم له گریانم؟

زانا کوردستانی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا