🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۸

(ثبت: 263056) مرداد 28, 1402 

 

(۱)

گلوی احساس،
در فشار است!
زیر هجوم بغض،،،
آی لیلای من،
دوری از مُسکن دست‌هایت؛
— شب زده‌ام کرده است.

 

(۲)

برگ‌ریز پاییز و
گلدان شمعدانی در دست
چه سنگدلانه
پیش می‌رود عاشق
بر پیکر فرسوده‌ی درخت!

 

(۳)

آدمک سرافکنده
هنوز در گوشش وز وز می‌کرد
حرف‌های آدمی را،
–: “تو قلب نداری”

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 28, 1402

    گلوی احساس،
    در فشار است!
    زیر هجوم بغض،،،
    آی لیلای من،
    دوری از مُسکن دست‌هایت؛
    — شب زده‌ام کرده است.
    سلام
    و درود
    چه عاشقانه کوتاهی
    از زیباترین آثار شماست
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. معصومه بیرانوند

    مرداد 28, 1402

    سلام و درود
    بسیار با احساس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا