🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 183

(ثبت: 245592) اسفند 1, 1400 

 

خــوشــا آنـان كه بـر حق رو نـيارنـــد
زِ حـق گويــي مــداوم بر كنارنـــد
هــر آنكــس رو به حق بـُـرد و خــدايش
بـه مثــل آن مـسيحـــا پـاي دارنـــد
٭٭٭
از ايـن افــراد نا حــق بـي شمارنــــد
بــراي ســود ايـن دنيـــا به كارنــــد
نه بر حـق معتقــد هستنــد ، نه بر ديـن
بـه هـر شهــري بگردي صــد هزارنــــد
٭٭٭
ياران چه چاره است خدا اين چنين بُــوَد
آدم هميشـه در ره ايـن امتحــان بــود
از اول جهــان و در آخــر خـدا يكي است
گفتنـد خــدا به جمع بشـر مهربـان بــود
٭٭٭
ياران چه مي توان گفت از يار و آن نشانش
در اين زمينه گنگ است اين آدمـي زبانش
ياران مـدد نمائيـد تا آن هـدف بجوئيـم
از لعـل آن دو لبهـا وَز غنچــه دهـانش
٭٭٭
در مُـلك معنويـت هـرگه كـه راه بـُـردم
آنجـا فريب شيطان اصلاً كه من نــخوردم
يارب تو آگه هستـي يك عمـر با نصيحت
دانشـوري به خلقـت از علـم خـود سپـردم
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 1, 1400

    درود بر شما🍃

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کند ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و درود💐

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کند ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا