🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 210

(ثبت: 246590) فروردین 10, 1401 

 

زِ مهـر خـود ، به عهــد حـق وفــا كُــن
بـه عهــد حـق ، خـودت را آشنــا كــن
دليل از بهــر قـرآن خواندنـت هســت
زِ قـرآن خــواندنـت دردت دوا كــن
٭٭٭
دلـيـل ديـــگري آرَم ادا كـــن
بيــا هــمراه قــرآن رو بــه مــا كـــن
تـبـهـكـــاري نـمي شـــايـد ، در اين راه
خــودت را از تـبـهـكــاري جـدا كـــن
٭٭٭
ره قــرآن بـه مـا هـا پــر بـهـــا شـــد
گــدا شـد هـر كه از راهــش جـدا شــد
چــه راهــي هست نيكوتـــر زِ راهــش
ره قــرآن بـه مــا پــر محتــوي شـــد
٭٭٭
تا در مـدار و مرز عدالت نـمي رويــد
بـر آرزوي خـود به عدالـت نـمي رسيــد
گـر از مـدار و مرز عدالت جدا شويـد
از بهــر مرز عـدل حمايـت نـمي كشيــد
٭٭٭
رفـيـقــان آن صـراط حـق بـجويـيـــد
زِ دانـــش در صـراط حـق بـپويـيـــد
هـر آنكــس بـر صـراطـش جهل ورزيـد
سـر جـهلــش بـه مشت حـق بـكوبـيـــد
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا