🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 224

(ثبت: 247019) فروردین 25, 1401 

 

راه خدا پرسـتــي ، فقر است و تنگ دستـــي
در راه خود نمايي، نـتوان خــدا پرستـــي
اي آدم هـوسبــاز ، در راه آن هوسهـــا
راه خــدا نپويي ، پـويي راه و رسم پستــي
٭٭٭
راه خدا پرستي ، نَبـود به خود پرستـي
در راه خود پرستي، در دام دولت هستي
اي عاقلان دانـا ، راه خـدا چنيـن است
يك رنگي است و راه فقراست و تنگدستي
٭٭٭
خـــداونـــدا كجــا رو آورم مــن
بــه فـيـــض و لـطــف تــو در باورم مــن
خـــداونـــدا مــرا گـر تـو نــخواهــي
كجــا بــتوان كـه ســر در آورم مــن
٭٭٭
خــدا عشــق تــو در ســر آورم مـــن
فـضــاي حــكم تــو مـي گستــرم مـــن
خـــداونـــدا تــو گر يادم نـــياري
فقط عشـــق تــو در ســر پــرورم مـــن
٭٭٭
وفـــا داري در ايـن دنيــا چـه ســودي
در اين دنيـــا ، وفـــا ز اول نــبودي
هـميــن دنيــــا وفــاي آدمـــي را
از آن جـهـلـــش بــسازد مثل دودي
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا