🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 361

(ثبت: 251425) شهریور 29, 1401 

 

خـداونـدا نـكوتـر كردگـاري
از آن اول به من پـروردگـاري
هدايت كـُن مـرا از فيض و لطفت
كه از فيض ات بـجويـم رستگـاري
٭٭٭
مِهر تو بر اين دلم ، هر قدري مي فزود
مهر توبهردلم ، كوچك و سنگين نبود
مِهر تو بر اين دلـم ، پرورش دل بـداد
مِهر تو بر دل كه بود، اين دل من زنده بود
٭٭٭
مهر تو دائم مرا روي به دل مي ستود
اين دل من دائماً در غـم آينـده بود
هـر چه به دل مي رسيد، از اثر مهر تـو
اين دلـم آثار آن ، نـزد تو گوينـده بود
٭٭٭
به پيش آمــد از بهر من صـد عِـلـل
وليكــن نــكردم بــه كارم حِيـّــل
دغــل كاري و حيـله در من نــبود
ســرم رد شد از زير داس اجـــل
٭٭٭
هـر آنكس كه پُــر حيله بود و دغــل
به هــر كار پاكـان نــمود آن حِيَـــل
دغل كاري اش دست و پايـش گرفت
ســرش را بـِــبُريد ، داس اجـــل
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 29, 1401

    دغــل كاري و حيـله در من نــبود
    ســرم رد شد از زير داس اجـــل

    درود 🌷🌷🌷

    • حسن مصطفایی دهنوی

      شهریور 31, 1401

      سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خداوند شاعر را رحمت فرماید ، الهی آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 29, 1401

    درودها بر شما استاد عزیز
    محبا به این دوق و احساس
    به پيش آمــد از بهر من صـد عِـلـل
    وليكــن نــكردم بــه كارم حِيـّــل
    دغــل كاري و حيـله در من نــبود
    ســرم رد شد از زير داس اجـــل
    با آرز‌وی سلامتی و شادی برای حضرت عالی
    برقرار باشید💐💐💐💐

    • حسن مصطفایی دهنوی

      شهریور 31, 1401

      ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خداوند شاعر حسن مصطفایی را رحمت فرماید ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. آرمان پرناک

    شهریور 29, 1401

    سلام و درود بیکران بر شما ادیب گرانقدر
    سلامت و پیروز باشید
    روح استاد شاد
    🙏❤️

    • حسن مصطفایی دهنوی

      شهریور 31, 1401

      سلام و درود استاد
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خداوند شاعر را رحمت فرماید ، الهی آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا