🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 374

(ثبت: 251781) مهر 17, 1401 

 

من كـه پذيرفتـه ام اين دين تـو
پيـرو امـر تـو و آييـن تـو
هسـت اميـدم كـه بـيابـم زِ علـم
روشنـي ديـد جهـان بيـن تـو
٭٭٭
آنچـه تـو گفتـي همه دارم قبـول
هست تمامـش بـه مـدار و اصـول
مـن بـه اميـدم پـي گـفتـار تـو
تا بـه بهشتـم بـنمـايي دخـول
٭٭٭
خوشـا آنان كـه در ذكـر و نمازنـد
به هـر چه نزدشـان آيـد بـسازنـد
مداوم حرفشـان گفتـار حق است
بـه راه حق شناسـي ، يكّـه تازنـد
٭٭٭
بار ديـگر در اثـر گفت و گود
عشق و اميدم بـه همـان گفتـه بـود
سود من از دهر دني نيست ، نيست
در ره عقبـي بدهـي ام تـو سـود
٭٭٭
توانـا شـود هـر كـه دانـا شـود
بـه هـر كار ناديـده بينـا شـود
بـه دانـا دلـي هـر كسـي پـي بـبرد
سخـن گفتنـش پُـر زِ معنـي شـود
٭٭٭
نسیم گلشن زنده یاد حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا