🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 425

(ثبت: 253527) آذر 8, 1401 

 

خـداونـدا زِ رازت هـوشيـارم
كـه رازت مـي زنـد بر هـم قرارم
ز كل ثروتـم در ملـك دنيـا
به جـز شعـرم ، نـماند يادگـارم
٭٭٭
پُـر هنـر نطـق زبانـي منـم
بـي هنـران را چـو شبانـي منـم
از هنـر و علـم ، سخـن گفتـه ام
بهـر هنـر سلسـله جنبـان منـم
٭٭٭
غوطـه ور مُـلك جهانــي منــم
رهـرو اين منــزل فانـــي منــم
مـرد ره سادگــي و صافـي ام
چـون بابا طاهــر هـمدانـي منــم
٭٭٭
شعـر ادب هـر قَـدَري ساختيـم
يا كه ادب از قلـم انداختيـم
قافيـه لازم بُـوَد از بهـر شعـر
عفـو كنيـد ، اَر غلطـي ساختيـم
٭٭٭
نسیم گلشن زنده یاد حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 8, 1401

    خـداونـدا زِ رازت هـوشيـارم
    كـه رازت مـي زنـد بر هـم قرارم
    ز كل ثروتـم در ملـك دنيـا
    به جـز شعـرم ، نـماند يادگـارم

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    جان پدر شاد

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خداوند شاعر را رحمت فرماید ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آذر 8, 1401

    غوطـه ور مُـلك جهانــي منــم
    رهـرو اين منــزل فانـــي منــم
    مـرد ره سادگــي و صافـي ام
    چـون بابا طاهــر هـمدانـي منــم

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    درود بر شما دوست عزیزم

    روح استاد مصطفایی شاد

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خداوند شاعر را رحمت فرماید ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا