🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 59

(ثبت: 239810) خرداد 23, 1400 

 

مَيفكن سنگ و در چاهي كز آن آب
بيـاشاميـده اي و گشتـه سيـر آب
مَبنـد آن راه آب تشنـه كامـان
برادر تشنـه كامـان را ، تو درياب
٭٭٭
در ملك بي زوال خـدا ،ره غلط مـرو
در طول عمر خود ، ره امر خـدا بـرو
راه بلند و پُر خطر و پُر فراز و شيب
راه بلنـد مي برد ، از رهروان گـرو
٭٭٭
مـا كه توحيـد ملت بگفتيـم
اين دُر معرفـت را بسفتيـم
در ره ديـن و ايـمان كه بوديـم
خـار و خاشاك ره را بروفتيـم
٭٭٭
مـا سخـن غيـر بـر حق نگفتيـم
در ره حق چنان گُل شكفتيـم
حـرف حق را كه بـشنيده بوديـم
طبـق آن بر هـمه خلق گفتيـم
٭٭٭
به قرب بارگه حق ، اگـر كه راهـم بود
هـمان مكان مقدس ، پناهگاهـم بود
يك اشتباهـم اگـر بود ، بهر حقگويـي
هزار بـخشش حق ، بهر اشتباهـم بود
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر استاد عزیز و بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • حسن مصطفایی دهنوی

      خرداد 24, 1400

      سلام و درود استاد
      نظر لطف شماست
      شادکام باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 24, 1400

    سلام و درود

    جان ان اهل مروت خشنود
    آمین

    در. پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏🌿🌷🌿

    • حسن مصطفایی دهنوی

      خرداد 24, 1400

      سلام و درود استاد خراسانی
      لطف دارید
      شادکام باشید

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا