🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 94

(ثبت: 242549) آبان 8, 1400 

 

حُـسن فـروغ تـو زِ تصويـر تـو
هـست فـروزنـده زِ تأثيـر تـو
آنـكه كنـد ، زميـن را دو نيـم
ضـربه دست تـو و شـمشير تـو
٭٭٭
من شـده ام چون هـدف تيـر تـو
گـردن من هـست به زنـجير تـو
اين دلـم از ترس تو پُـر خون شـده
دور شـده از ره تقصيـر تـو
٭٭٭
سلسله جـنبان شـده تقديـر تـو
گـردش افلاك به تدبيـر تـو
در هـمه آفاق كه حكم تـو هست
در اثـر تـيغ جهانـگيـر تـو
٭٭٭
يارب ترحّمي كه منـم در بلاي تـو
ره مي برم بر آن سر كوي وِلاي تـو
راهـم به سوي كعبه حُسن تو مي رود
كي مي رسم بر آن سركوي صفاي تـو
٭٭٭
راهـم بُوَد به سوي طريق رضاي تـو
تا نشكنـم طريقه عهـد و وفاي تـو
در راه راست باشم و آن بـي تقلّبـي
ره مي رود در آن ره بي منتهاي تـو
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا