🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 97

(ثبت: 242656) آبان 14, 1400 

 

خـداوندا تـو را من مي پرستـم
زِ صـافـي تـو من دين پَـروَرستـم
كـمر بستـم به راه امـر و نـَهيت
به چرخ حق شناسي ، مـحور استـم
٭٭٭
رفيـقان صـحبت حق را بگوييـد
صراط حق در اين دنيـا بـجوييـد
اگـر فـرمان حق را بُـرده باشيـد
به عُقبـي در بـَرِ حق رو سپيديـد
٭٭٭
رفيـقان گر شـما خوش گفتگوييـد
به دنيـا حق بر اين مردم بگوييـد
در عقبي حرف حق گفتن گذشته است
در اين دنيـا شـما بايـد بگوييـد
٭٭٭
دل دانـا ، خـدا را مي سـتايـد
دل نادان ، سـتايـش كـي نـمايـد
خـداوندي كه دانايـي به دل داد
دل دانـا ، پـي امـرش بـيايـد
٭٭٭
اي كه از فيض نكويت تو زِ من ياد كني
اين دل غمزده ام را زِ غم آزاد كنـي
اي كه در نعمت و نازي و نيازت نَبـُوَد
من نيازم به تو باشد ، دلـم آباد كنـي
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا