🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوران مجازی

(ثبت: 212118) تیر 28, 1398 
دوران مجازی

رسیده مرز جنونم به هر چه بادا باد
زبان حسرت مجنون و کوشش فرهاد

ندارمت به که گویم که دوستت دارم
بگو اگر که به جایی نمی رسد فریاد

امان ز بودن خاموش و فصل بی مهری
امان ز فصل خراب شکفتن اضداد

در این زمانه که می روید از در و دیوار
دروغ های مجازی و مکر صد شیاد

کبوتری که نجابت شود بر او هشدار
به سادگی نشود لقمه ی چپ صیاد

پرند عشق و صفای حضور جانان باش
مشو چو گَرد پریشان به هر طرف در باد

چرا توئی که هنوزم لطافتی و حضور
گرفته ای به بغل سنگ سردی و بیداد

در انتهای دو عالم نوشته جوهر عشق
که رنگ مهر و محبت نمی رود از یاد

کجاست رنگ محبت کجاست گوهر عشق
مرا به حال خودم نیمه جان کنید آزاد

 

 

 

 

نظرها
  1. درود برشما گرانقدر

    دستمریزاد

    🌿🌹🌹🌹🌿

  2. علی معصومی

    تیر 28, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. سلام و درود بر حضرت ایمان

    بسیار زیبا سرودید بزرگوار

    خداوند یارتان باد

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐

  4. سلام و درود

    در انتهای دو عالم نوشته جوهر عشق
    که رنگ مهر و محبت نمی رود از یاد

    دستمریزاد…

    🌿💐💐🌿

  5. آرزو نوری

    تیر 29, 1398

    که رنگ مهر و محبت نمی رود از یاد
    نمی رود واقعا
    درود بر شما. لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا