🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دورى تو

(ثبت: 242297) مهر 25, 1400 

 

سالها چشم تو چشمان مرا تر مى كرد
قاب عكست غم من را دو برابر مى كرد
روزها در خم آن كوچه كه بوديم بگذشت
دل بشكسته ى من زخم تو باور مى كرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حامدنوروزی

    مهر 25, 1400

    درود وسپاس فراوان ازجنابعالی
    عالی و عالمانه سرودید.
    برقرارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا