🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوری تو

(ثبت: 218105) آذر 19, 1398 

سالها چشم تو، چشمان مرا تر می کرد

قاب عکست غم من را دو برابر می کرد

روزها در خم آن کوچه که با هم بودیم

دل شکسته زخم دوری تو باور می کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا