🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دور فلک

(ثبت: 211435) تیر 15, 1398 

به هرزه گرديَم، خدا اين فلك چه مي كوشد

لباس عافيتـي3 بـر كسـي نـمي پوشد

خدا خدا ،من از اين جور اين مُلك چه كنم

زِ جور اين مُلكس ،خون دل كه مي جوشد

خدا به دايره ي اين فلك چه دستي هست

كه خون در بدن من ، زِ چشم مي دوشد

خداي هـر دو جهان ، من چه بايدم كردن

مدام كام من ، اين زهـر تلخ مي نوشد

در اين ديار خطرناك ، جاي كامـم نيست

به جاي امن دياري، امن ديگر چه مي كوشد

زِ روز نيستي ام ، خاطرات تلخي نيست

زِ روز هستي ام ، اين خاطرات مي جوشد

نويد عافيـت و ايمني دهـد بـر ما

نخورد غم زِ بشـر هر چقدر كه مي خروشد

فضاي دور فلك را نمي توان پيـمود

حسن ميان همين دو ره زجر4 مي نوشد

٭٭٭

3- سلامت – زهد 4- آزار و اذيت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا