🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 1974) تیر 23, 1395 

گفت: دانی از دل و جان دوستت دارم

گفتمش با عشق و ایمان دوستت دارم

گفت عشق از چشمهایت می ترواد هم

گفتمش دیدی! من اینسان دوستت دارم

سخت می گیرد جهان بر مردم عاشق

گفتمش اما من آسان دوستت دارم

چون پری گویند روی وموی وخوی تو

نازنینم مثل انسان دوستت دارم

پنجره ی عشقند چشمان قشنگ تو

من ترا با هردو چشمان دوستت دارم

شرح عاشق پیشه گی هایت شنیداین دل

عاشقت شد،عاشق،اینسان دوستت دارم

 

 

 

نظرها
  1. سوگند صفا

    تیر 24, 1395

    سلاااااام و عرض ادب 

    ددنیا تون سرشار از عشق و محبت

    زیباست استاد 

    برقرار باشین

     یاحق

    • سلام خانم صفا گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

      حق نگهدارتون

  2. منصور شاهنگیان

    تیر 25, 1395

    درود و سلام بر شما ….

  3. علیرضا حکیم

    تیر 25, 1395

    درودها دوست من زیبا سروده اید احسن

  4. مينا امينی

    تیر 27, 1395

    درودها شاعر گرامی

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا