🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دووسه‌گه‌م

(ثبت: 222851) فروردین 29, 1399 

 

من دووسی ديرم له شاره‌ی ناون
وه ناو بیکسی من کیده خاون
مه‌ن دووسی ديرم لوڕسانيه‌
وه پاکی جوری، ئاوێ كانيه‌
مه‌ن دووسی دیرم لوڕی لوڕسان
وه كيسی نييه‌م وه ‌مفت و ئه‌رزان
بومه وه خه‌یری که به‌س نازاره‌
مانگێ دلی من له شه‌وه‌ ‌تاره
بـاڵای چیو چنار، ژنی سه‌رفراز
نازگ، نازنین، پڕ له‌ عشوه‌و ناز
پی لی ئه‌که‌فی هرچی کید له‌وه‌ر
ئاگاداری بوو خودای بانێ سه‌ر
جور دشت و دیلان فه‌ره ڕه‌نگينه‌
زاده‌ی وه‌هاره و زه‌ڕه‌ی شيرينه‌
له‌ زه‌ره و شیوا، مينیده‌ گوڵێ
ماڵـم وه‌ نه‌زر بـاڵاگه‌ی كوڵێ

سه‌ئید فه‌لاحی (زانا کوردیستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 29, 1399

    سلام و احترام،
    لطفا در رأی گیری کارگاه نقد تعاملی
    شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا