🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو بیتی

(ثبت: 220212) دی 8, 1398 

 

کماکان اسیرم در این کوره راه
به دنبال خورشید و همراه ماه

همین قله ها راز این زندگیست
و من زندگی میکنم، گاه گاه

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

  2. در مسیری کوره راهی همچو مهری ماه در حال گردش …

    دست مریزاد استاد

    تقدیمی : 🌈

    کوره راهی همچو خورشیدی نگاه
    راه پیما در مسیری گر به راه

    آسمان را درنوردی جان من
    از زمین عابر به جایی جان پناه

    ولی اله بایبوردی

    08 / 10 / 1398

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

    • درود بر شما استاد بزرگوار

      سپاس فراوان از بداهه ی زیبایتان

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

  3. نگاه بسیار زیبا و با یک ظرافت کاری استادانه
    کوتاه خوبی خواندم
    درودها

  4. درودتان جناب قالیباف خوش سخن🙏
    از طبع شیرین تان برای سرایش سروش هم بی نصیبمان نگذارید🙏

    • سپاس فراوان

      انشالله که بتوانم در قالب زیبای سروش هم اثری ارائه بدم

      🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا