🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو بیتی شهادت حضرت زهرا س

(ثبت: 221239) دی 28, 1398 

 

شهادت حضرت فاطمه زهرا س
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

یاس من پرپر شد و قدش خمیده
از غم مظلومیش بارید دو دیده
میخ در، پهلوی یاس، رنگ ارغوانی
اینچنین ظلمی کسی هرگز ندیده
—————————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
فصل خزان شده و یاس پرپر است
ردی ز خون روی پر آ ن کبوتر است
مجروح و پر شکسته به لانه ولی حزین
زهرا مرضیه دختر پاک پیمبر است
———————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
این گل مگر گل یاس نبی نبود
دردانه ای در صدفش منجلی نبود
بشکست پهلو و قدش دو تا شده
آیا مگر کوثر پاک علی نبود
———————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
آخرین برگ دفترت تا شد
گره از کار حاجتت وا شد
پر پرواز خود نمودی باز
کشته ی دفاع از ولی زهرا شد
—————– — —–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
در طواف حرم مخفی تو دل پر زد
در غم ماتم جانسوز تو گه بر سر زد
داغ تو ماتم عظمی به کل بشر است
این دل نوحه گرم نغمه ی یا مادر زد
——————————-
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا