🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو رباعی

(ثبت: 4422) تیر 13, 1396 

(1)

یاران ز سرِ عقیـــده ، نز نــاچـاری

گفتند که مرگ را چه سان پنداری؟

خندیدم و گــریه کردم و فرمودم

خوابی که نباشد از پی اش بیداری.

(2)

شاعر شده ام که پاچه خاری نکنم

مدّاحی این و آن به خواری نکنم

دریوزه و سرسپردگی ننگـم باد

جزدرره عشق سرسپاری نکنم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):