🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو مصرع از چشمت

(ثبت: 252243) مهر 28, 1401 

 

با دو مصرع از چشمت شعر تازه آوردم
از شمیم گیسویت آوِازه آوردم
چند شبانه روز اصلا خوب و خوش نخوابیدم
پوزش از تو می خواهم خمیِازه آوردم
دیگر این کتاب ما کهنه پاره گردیده
بهر این کتابی نو شیرِازه آوردم
ای بنفشه پوش من خوب شد تو را دیدم
بهر آن گل رویت وسمه غازه آوردم
با جمال زیبایت اندکی تعلل کن
وزنه ی هلوها را اندِازه آوردم
می شود بغل گیری می شود بغل گیرم
بهر چیدن بوسه وقت و بازه آوردم
ایلیاس را دریاب در وجود او دُریاب
در وقار و آرامش برج و سازه آوردم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا