🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ديدار

(ثبت: 242817) آبان 29, 1400 

 

آهى كشيديم و
اشكى فرو ريخت بر زمين
صدها نسيم سحرى ريخت بر جبين
تا مستى نگاه تو را رنگ مى زدم
جا پاى عاشقان تو را چنگ مى زدم
برگ برگ درختان در نسيم مهر
رقص كنان بر چشمه هاى زمين
قصر مى زدند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا