🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ديده ام را ديدنى كن

(ثبت: 242814) آبان 26, 1400 

 

خدايا ديده ام را ديدنى كن
دو چشمان ترم را ماندنى كن
اگر دنيا برايم غم ببارد
گلستان دلم را چيدنى كن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا