🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دُختِ شعور

(ثبت: 229994) مرداد 10, 1399 
دُختِ شعور

 

وقتی که قهر، سمتِ دلم سنگ می شود
آنجا دلم برای شما تنگ می شود
من اهل صلح بودم و لب های سرخ تو
با مرگِ بوسه، وارد یک جنگ می شود
گفتی ریا و رنگ عزیزم قشنگ نیست
گاهی دلم به چاره پی رنگ می شود
دلواپسانه تجربه کردم صداقت و
دیدم حریفِِ ناز تو، نیرنگ می شود!
وقتی که نیستی به خدا گیج و خسته ام
ذهنم که هنگ کرده سرم منگ می شود
دُختِ خدایگانِ شعور و محبتی
این دل به شوقِ مهرِ تو اورنگ می شود

مرداد 1399

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 10, 1399

    درود و عرض ارادت
    جناب استاد خراسانی نازنین
    ☆☆☆☆☆
    نوشیدن از شراب شعر تو عادت شده مرا
    باید برای این همه خوبی دعا کنم
    ◇◇◇◇
    بگشا گره ز طره خود نازنین که باز
    قلبم به دار حوصله آونگ می شود
    🌿🌺

    • طارق خراسانی

      مرداد 10, 1399

      سلام خدمت استاد معصومی عزیز

      سپاس از بیت زیبا و مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. مینا یارعلی زاده

    مرداد 10, 1399

    به به! چه کردید باباطارق عزیزم
    کیف کردم چه شوری چه غزلی
    زبان امروزی و صمیمانه و پر از انرژی
    نویسا و مانا باشید به عشق❤🙏❤

    • طارق خراسانی

      مرداد 10, 1399

      سلام دختر مهربونم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. امیر جلالی

    مرداد 11, 1399

    وقتی قلم به استواری ارقند می شود
    بین من حقیر و شما … فاصله فرسنگ می شود
    جناب خراسانی عزیز ، همواره از آثار شما بهره بردم و آموختم و اینبار نیز…
    درود بر شما

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    عاطفه تان ستودنی است،

    واما پیرو امر شما،
    فعلا در حال فراخواندن اعضای گرامی
    به مطلب تان (معرفی شاعران برتر قرن) هستم
    تا کار، با حضور بیش تر شاعران، شکوهمندانه تر برگزار شود. ❤️🙏

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا