🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیدار به دیوار

(ثبت: 1439) اردیبهشت 21, 1395 
دیدار به دیوار

از  رنگ رو رفته است آیینه ،از بس که بی او دیده ام خود را
بی خوابی من کار دستم داد ،پس جغد شب نامیده ام خود را

باریده نحسی از سر رویم ،راه گلو را بغض سمی بست
 دیدار به دیوار می شد ختم ،آجر به آجر چیده ام خود را

ذات الریه بیماری سختی ست ، باران و برف و بی کسی سم است
وقتی  هوا برفی ست واویلا  ،از صفر و صد سنجیده ام خود را  

هذیان نمی گویم خدا شاهد، در دیگ آتش دیدمش می سوخت
چشم بصیرت داشت این هذیان، لای پتو پیچیده ام خود را

از او نگفتم چون که نامرد است ،از او نگفتم چون خود درد است
تنهایی من را تنم کرد او ،اینگونه شد چسبیده ام خود را

عفت نظری

نظرها 14 
  1. سحر جهانی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام عزیزم 

    زیباست……

    مرحبا …..

    درپناه حق 

    • عفت نظری

      اردیبهشت 21, 1395

      ممنون خانم جهانی

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1395

    هذیان نمی گویم خدا شاهد، در دیگ آتش دیدمش می سوخت
    چشم بصیرت داشت این هذیان، لای پتو پیچیده ام خود را

    از او نگفتم چون که نامرد است ،از او نگفتم چون خود درد است
    تنهایی من را تنم کرد او ،اینگونه شد چسبیده ام خود را

    تنهایی من را تنم کرد او … اینگونه شد چسبیده ام خود را

    خدا را سپاس می گویم که گوهران شعر و ادب را در کنار خود داریم.

    عالی بود

    دلمریزاد

    در پناه حق شاد زی………………………………………………………………………….

    • عفت نظری

      اردیبهشت 21, 1395

      سلام ادب و احترام. وتبریک اعیاد شعبانیه به استاد خراسانی عزیز و اعضای شعر پاک ممنون استاد همیشه به اشعار بنده حقیر لطف دارین 

      سپاس فراوان

      سرفرودم

  3. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 22, 1395

    سلام

    فوق العاده بود .دستمریزاد 

    • عفت نظری

      اردیبهشت 22, 1395

      سلام ممنون عزیزم

  4. زهرا حقیقی

    اردیبهشت 22, 1395

    سلام

    عالی بود

  5. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 22, 1395

    آفرین بر شما و این طبع سیال.

    با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و عرض سلام، بسیار زیبا و پرمعنابود. همواره مؤید باشید.

    • عفت نظری

      اردیبهشت 22, 1395

      سلام استاد عزیز عیدتان مبارک 

      موفق و سلامت باشید

      سپاس فراوان

  6. نوید دانایی هوشیار

    اردیبهشت 22, 1395

    سلام
    زیبا سرودید آفرین …
    اشرافتون به شعر کلاسیک مشهوده . 

    یه خصیصه تو اغلب شاعران کلاسیک متداوله و اون این که گاهی تو خلق بیت یا مصراعی ، خیلی به خودشون سخت نمی گیرن . به این خصیصه اصطلاحا میگن تنبلی شاعرانه .

    اعتقادم اینه که اگه این خصیصه رو حذف کنید ، شاه شاهکارهاتون خواهیم بود.

    عفو بفرمایید که جسارت کردم.

    برقرار باشید

    • عفت نظری

      اردیبهشت 22, 1395

      سلام

      خیلی ممنون از نقد بجاتون درسته ان شاءالله که بکار میبرم در شعرهای بعدیم

      سپاسگذارم

  7. فاطمه صابر

    اردیبهشت 22, 1395

    سلام دوست عزیز 

    شعر زیبایی بود مخصوصا این بخشش 

    تنهایی من را تنم کرد

  8. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 23, 1395

    سلام عفت نازنینم

    مثل همیشه بسیار زیبا بود

    مرحبا

    موفق باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا